1. هماهنگی و پیگیری امور اداري و دفتري رئيس عالی دانشکده در رابطه با ارتباطات داخلي، بين المللي و دانشکدهي 2. نظارت و پيگيري اموري كه از سوي رئيس عالی دانشکده ابلاغ گرديده است. 3. دريافت مكاتبات مراکز دانشکده جهت روئیت ریاست دانشکده و صدور ابلاغ كليه مكاتبات، دستورات و نظرات رئیس دانشکده به مراکزو مؤسسات و سازمان هاي خارج از دانشکده 4. نظارت بر تنظیم و تدوین صورتجلسات كه در محدوده تشكيلات حوزه رياست دانشکده تشكيل مي گردد. 5. تنظيم قرار ملاقات هاي ارباب رجوع و سایر مهمانان با رئيس دانشکده 6. انجام ارتباطات تلفني رئيس دانشکده 7. ارسال و دريافت نمابرهاي رئيس دانشکده 8. نظارت بر امور و فعالیت دبیرخانه حوزه ریاست 9. نظارت بر امور داخلي دفتر رئیس و نيز تشريفات ميهمانان رئيس دانشکده 10. ارزشيابي اوراق و سوابق راكد به منظور تشخيص و تعيين اوراق زايد قابل امحا بر اساس راهنمايي واحد دبیرخانه دفتر رياست 11. جمع آوري و طبقه بندي و تركيب، حذف و متحدالشكل ساختن فرم و جلوگيري از تهيه فرم هاي غير استاندارد تكراري و غير لازم دبیرخانه 12. انجام هماهنگی های مربوط به جلسات هیات رئیسه دانشکده 13. تعامل مؤثر با مرکز هیأتهای ممیزه مرکزی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری 14. نظارت بر کلیه امور مربوط به گزینش کارکنان 15. تنظیم وقت، برنامهریزی و هماهنگی جهت انجام امور میزبانی جلسات هیأت رییسه، شوراها و کمیتههای مربوطه در دفتر رییس دانشکده 16. تهیه پیشنویس نامهها، دستورها، مصوبات، دعوتنامهها، قراردادها و گزارشها طبق نظر رییس دانشکده 17. پاسخگویی و راهنمایی تلفنی و حضوری به مراجعین (پرسنل، مهمانان و دانشجویان)